Alla inlägg under december 2011

Av Pauliné Chiti - 26 december 2011 22:05



ÄNTLIGEN!!

nu är julen över o de e ja glad över.... så många som stressar runt precis innan de kan göra mej tokig..

ja börjar planera barnens klappar långt innan me tanke på att man ska juh faktist överleva julen med... 


men men min julafton börja med att ja gick o jobba litet kortpass 7-12 passa mig rätt bra den dagen kände jag o så fick ja skynda hem för att göra mej i ordning för att hinna till svärmor o svärfar innan kl 13 då maten skulle va klar..

dagen rulla på o alla va glada över paketen o då berätta mannen min att vi vänta en till som extra klapp till svärmor o svärfar MEN...detta gilla dem inte tyvärr så då försvann all min trevliga jul då svärmor inte va speciellt trevlig resten av kvällen till mej...men men gick o jobba juldagen 7-16 där ja kände mig uppskattad på alla vis (även om det va längesen ja va på just den avdelningen...)  sen hem o bara njöt i min underbara värmefilt ja fick i julklapp av min underbara man <3<3


Barnen är superglada över sina julklappar ida instalera vi dvd:n till bilen som barnen fått av farmor o farfar eftersom vi reser långt ofta.. o snacka om lycka!! blir nog att ta med en ny film imon.. lägger upp lite bilder en annan dag me klapparna vi fått..


Av Pauliné Chiti - 16 december 2011 19:08

sitter här o funderar lite kan inte förstå hue man kan göra så mot någon....snart e de jul med men va fan e julstämningen???nejust de du förstördee den!!!!

  mammas hjärtan    

Av Pauliné Chiti - 9 december 2011 22:12



Fy ida ve ingen dag bara en pina mått skit hela dagen tankarna bara snurrar runt o ja tänker på mina värden kommer dom bli bättre eller sämre??

Gubben som som vanligt halva dagen när han jobba natt så då gick ja o wilde  en sväng till jobbet o hälsa på syster yster =) o fick en glad överaskning! blev lite gladare åkte sen snabbt hem till mamma som e ett måste nästan.. Hem o börja städa tråkigt nog men va behövligt... Sen kom underbara linn ida med <3 så ikväll ma de mys som alltid me barnen Daniel o så e juh kusinen E här inatt me han har saknat sina kusiner så =) godingen inatt nån gång så kommer la gubben hem..

Av Pauliné Chiti - 8 december 2011 22:47



Ja idag har det varit tufft..

Vakna ca 07,45 o ja brukar ALLTID gå upp 06,15 så blev ja väldigt stressad med att få upp båda barnen som sov klä på dom o se till att få wilde till mamma (eftersom ja pluggar hjälper mamma mig) o melvin till dagis till kl 08... skulle juh till skövde ida o S skulle hämta mej strax efter 8 hos mamma...


DÅ RINGER TELEFONEN! "moffa" ringer o säger att han står utanför för att hämta oss då de e så halt ute! TACKAR för detta!!


in til skövde på brandsäkerheten me s...kommer but till bilen o upptäcker att hon har punka..

hmmm.. ner till mc för att äta me r & T ringer mamma o kollar om hon kn hämta då ingen har körkort,

såklart "moffa" kommer =) inge mer me de hem till mamma då man missa datorn..

strax innan ja ska åka fr mamma ringer dr B o säger att min värden  låga o måste börja äta medecin..

hmm va ja i v 13??? nu? va? va menar han nu tänkte ja men ner till apoteket och skulle hämta ut mececinen han skrivit ut till mej då visar de sig va  samma medecin min mamma äter börja då fundera va ja över 60 som mamma elle va ja 23??


jaja denna resa kommer handla om mina 2 godingar o L som är mitt bonusbarn samt den lill* i magen som ställer till lite för mamma <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards