Alla inlägg under april 2013

Av Pauliné Chiti - 15 april 2013 00:17

Ja va ska man säga.. Har så mycket i huvudet o har haft så tror ja håller på att bli tokig på mej själv snart..

Men men så kan de ses ibland.. Längesen man blogga nu men mycket har hänt.. Underbara SARA fick en helt underbar prinsessa som fick namnet AGNES =)

mamma har legat på sjukhus för tarmvred..(låter inte allt för skönt o såg inte allt för skoj ut heller) hjälpt mamma som en galning i deras nya lgh då hon legat på sjukhus..så snart e de ordning på torpet..

Melvin är inne i en pip period så ja blir snart tokig på honnom.. Piper för allt...
Wilde e en riktig mys nu för tiden skulle kunna sitta hela dagar o bara mysa<3 eller en riktig buse..
Nitus e de full rulle på han kan man inte lämna en sekund... Fått hela 6 tänder =) o blir skitarg om man sätter ner honnom för att gå 5 meter.. Skrattar o leker hela tiden=) mina prinsar <3 va skulle ja göra utan er!! Visst ja kan va trött o vilja vila öronen ibland men e ja den ända???

Sen en tid tillbaka har ja även känt mej så fruktansvärt sviken..gått ner i mej själv o vet inte riktigt hur ha ska ta mej upp igen...vet att de inte e mitt fel m.m men känns som allt ja gör inte duger..


Mycket har hänt både detta o de gångna året känner att de e lite mycket men ja försöker se de posetivt detta året så ska min syster gifta sig på midsommardagen=) o senare i sommar blir de bröllop i Umeå för gubbens kusin =) tanken e att vi ska fortsätta upp till min brorsdotter (alli bralli) Alice <3när vi ändå e upp o hennes mamma...

Bild 1-- Nitus som älskar ducha
Bild 2 melvin me sockersöta Agnes
Bild 3 bus Wilde


Skit sak samma gött att skriva av sig lite..men en sak e säker älskar min man o våra underbara barn!!!

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards