Alla inlägg under september 2012

Av Pauliné Chiti - 28 september 2012 01:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauliné Chiti - 26 september 2012 21:43

Ida är det 1månad sen mitt hjärta föll i tusen bitar.. Älskade bror! Ja undrar många gånger varför detta hände just dej..varför du skulle lämna oss saknaden efter dej är oändlig att veta att ja aldrig kommer få en kram eller höra din röst igen är otroligt jobbigt..men i mitt hjärta du lever vidare och ja hoppas du ser att ja gör allt i min makt för dina underbara döttrar!! DU FATTAS INOM MIG!!! Mattias är otrolig och finns för underbara Stella han är en supertalang för henne! Ja kan inte beskriva i ord hur mycket han betyder för oss just nu! Ja är glad att Mattias finns för Stella och tar henne för sin dotter..och tar hand om henne för även han kände dej och kan berätta vilken underbar människa du var!! Inte alltid men ofta!! Ja älskade dej alltid vad du än gjorde! Ja fanns där!! Men nu då??? Hade gjort allt i min makt för att få prata me dej ge dej en kram och säga hejdå!! (kort på dej när du e mindre)

Av Pauliné Chiti - 6 september 2012 23:12

De snurrar så ja vet snart inte vart ja ska ta vägen..började komma på fötter igen men då kom alla tankar och golvet bara försvann så nu e ja på botten igen..ja grÅter i floder så ja har ständig huvudvärk!! Gubben jobbar barnen förstår inte hur jobbigt de är men försöker hålla humöret uppe.. Bryter ofta när dom inte ser.. Ja orkar inte vara glad,posetiv... även om ja vill ja saknar Robin något fruktansvärt!! Skulle kunna bara sitta hos honnom bara för att få va nära honnom igen?.. Önskar att ja kunde få en sista kram höra hans röst en sista gång bara säga att ja älskar han han va min stödjande axel även om han gjorde mycket dumt så är han och kommer alltid att vara min bror och han stötta mej mycket såå många minnen så roligt vi haft.. Men nu har ja ingen ja kan dela de med..Robin snälla ja gör vad som!! Men snälla vaka över mej och mina killar finns för dom när inte ja kan!! Älskar dej<3<3

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards