Alla inlägg under december 2013

Av Pauliné Chiti - 9 december 2013 17:58

Ibland kan man bra undra hur livet är tänkt.. På loppet av 1,5år har ja mist min bror,min pappa och nu min farmor.. Ja kan inte säga att ja e speciellt glad nu för tiden.. Allt e tufft jobbigt o glädjen känns långt borta..visst ja kan inte göra så mycket åt saken livet har sin gång..men just nu e allt förjävligt.. Så på fredag (självaste lucia) e de dags för ytterligare en begravning..älskade farmor den ända ja hade kvar på pappas sida ja hade bra kontakt med..ska försöka hinna förbi min brors o pappas grav innan på fm.. O sen blir de o blicka framåt jul för barnens skull tycker inte de ska bli drabbade för att ja mår pyton.. Men har tyvärr ingen som förstår lr känner som jag gör.. Ingen o prata med som kan förstå mitt liv i pusslet..livet har inte varit en dans på rosor utan snarare jävligt tuffa år..kämpat som en gnu för att nå där ja e idag.. Men lång bit kvar.. Alla säger att ja har de perfekta livet med man,barn o hus men harmonin i själen fattas.. Svårt att förklara ..men men..klistra på leendet o fortsätt passera gå..

Min älskade pappa på min brors begravning enbart 57år och min älskade storebror enbart 25år

Älskade farmor<3

Av Pauliné Chiti - 9 december 2013 17:55

Ibland kan man bra undra hur livet är tänkt.. På loppet av 1,5år har ja mist min bror,min pappa och nu min farmor.. Ja kan inte säga att ja e speciellt glad nu för tiden.. Allt e tufft jobbigt o glädjen känns långt borta..visst ja kan inte göra så mycket åt saken livet har sin gång..men just nu e allt förjävligt.. Så på fredag (självaste lucia) e de dags för ytterligare en begravning..älskade farmor den ända ja hade kvar på pappas sida ja hade bra kontakt med..ska försöka hinna förbi min brors o pappas grav innan på fm.. O sen blir de o blicka framåt jul för barnens skull tycker inte de ska bli drabbade för att ja mår pyton.. Men har tyvärr ingen som förstår lr känner som jag gör.. Ingen o prata med som kan förstå mitt liv i pusslet..livet har inte varit en dans på rosor utan snarare jävligt tuffa år..kämpat som en gnu för att nå där ja e idag.. Men lång bit kvar.. Alla säger att ja har de perfekta livet med man,barn o hus men harmonin i själen fattas.. Svårt att förklara ..men men..klistra på leendet o fortsätt passera gå..

[Bild]

Min älskade pappa på min brors begravning enbart 57år och min älskade storebror enbart 25år

[Bild]

Älskade farmor<3

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards