Alla inlägg under april 2015

Av Pauliné Chiti - 29 april 2015 21:42

sitter o planerar lite inför helgen med både roadtripp o jobb.. de ska bli skii på nya jobbet o hoppas verkligen att de ska bli bra.. men söker juh andra jobb ändå för ja vill juh testa på olika innan ja fastnar... men på ett sätt

kan säga att ja längtar bort härifrån då skitsnacket e så man kräks alla baktalar varandra o man står imellan..

vissa e bara sååå falska o ändå försöker man hoppas.. hmm ja har slutat o bry mej numera, ja orkar inte lägga ösa tid på tidstjuvar eller energitjuvar numera då mina killar o skolan går förs o inget annat..


i några veckor har tiden varit tuff då tankar o känslor har varit på helt andra ställen.. ja saknar min PAPPA och BROR något enormt!!!ja vet inte vart ja ska ta vägen o ingen kan förstå min smärta eller saknad... den hugger o skär som inget annat gör!! ja tror aldrig ja kommr komma över det o ja vet inte om ja vill de heller.. sen saknar ja min lilla brandsoldat.. jobbigt att du bor så långt bort ibland önskar ja att vi bara kunde retas o dricka kaffe som förr istället för i telefon..


lyckan kommer lyckan går men min saknad kommer aldrig du förstå...

Av Pauliné Chiti - 28 april 2015 21:15

Ja tiden rinner iväg o här inne har ja inte varit mycket de senaste då ja fokuserar fullt på min utbildning g som ja snart är klar med fet textkursiv textenbart
30 DAGAR kvar!!!
Men livet leker vidare under dagarna ar ja fullt upp me skolan o sen blir de fokus på barnen o allt som behöver fixas här hemma... sommaren verkar bli bra men ändå lite saker som e löst innan ja ska känna mej säker för min skull o framförallt för barnen.. o maj månad e de som ja har som mest att göra i då varje dag är bokad me olika saker o även helgerna fullspäckade... längtar redan nu till Juni då allt ska va klart o över.. ka ske kan man hinna slappna av lite innan allt drar igång igen.. men me vi får se va som händer..

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards