Direktlänk till inlägg 1 december 2014

livets vändningar

Av Pauliné Chiti - 1 december 2014 00:03

Har aldrig trott i hela mitt liv att ja skulle bli tvingad till detta. . Att må så sjukt dåligt att verkligen bli nertryckt i skorna,förutmjukad!!.. de finns ett uttryck som säger- lek inte med elden förens du vet vem elden är! O de stämmer så bra!!en fasad har ja fått leva med en längre tid ja har bara inte orkat prata om de eller ta tag i de.. ja tar inte skiten längre ja tänker inte leva me ett leende på läpparna hela tiden!!men en sak är säker ja tänker inte ge upp!!ja sla kämpa om de så blir de sista ja gör...

 
 
Oslofru

Oslofru

1 december 2014 19:57

Hej! :) Jag tänkte bara att jag skulle tipsa om en tävling på min blogg, där man har chans att vinna en bilbarnstol till ett värde av 3000kr! Gå in och kika vet jag ;)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauliné Chiti - 9 juni 2015 22:21

Nu e jag sen en vecka tillbaka undersköterska o de känns gött som tusan att äntligen va klar? mycket blod svett o tårar har funnits på sina ställen för att få de till att fungera men ja har inte gett upp.. I söndag fyllde min lilla kille hela 3...

Av Pauliné Chiti - 31 maj 2015 17:04


Morsdag en dag dom man hyllat alla mammor för att dom är starka,älskade,finns alltid ja allt en mamma är! Jag hyllar o lyfter upp min älskade fostermammma som alltid funnits för mej o även tänkte extra mycket på en kvinna som va mamma o även min farm...

Av Pauliné Chiti - 29 april 2015 21:42

sitter o planerar lite inför helgen med både roadtripp o jobb.. de ska bli skii på nya jobbet o hoppas verkligen att de ska bli bra.. men söker juh andra jobb ändå för ja vill juh testa på olika innan ja fastnar... men på ett sätt kan säga att ja l...

Av Pauliné Chiti - 28 april 2015 21:15


Ja tiden rinner iväg o här inne har ja inte varit mycket de senaste då ja fokuserar fullt på min utbildning g som ja snart är klar med fet textkursiv textenbart 30 DAGAR kvar!!! Men livet leker vidare under dagarna ar ja fullt upp me skolan o sen...

Av Pauliné Chiti - 30 mars 2015 22:10

Nu har de gått ett tag sen ja tittade in här o ja har behövt bara vara line o mamma ett tag då Jobb plugg och mina underbara barn har varit fokus..Ja har haft en tuff tid i början av detta år med mycket saknad av mina fina änglar ?? (de har slagit ot...

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards