Alla inlägg under april 2012

Av Pauliné Chiti - 24 april 2012 07:32

Go morgon på alla där ute sitter o har precis avnjutit en frukost i lugn o ro killarna sitter o kolla på favvis filmen blixten..Igår va en dag me många chockande beched så ja bestämde mig i hoppas bara de löser sig så..sen va ja juh hos Malin en sväng o köpte superfina kläder till vår stora prinsessa=) hoppas på hon blir nöjd... Hopp hepp nu ska ja mysa me mina pojkar en stund innan dagis...

Av Pauliné Chiti - 21 april 2012 20:58


Det finns en man i mitt liv som ja respekterar o saknar massor i mitt liv

som tyvärr lämnade oss aldeles för tidigt..

ida för 8 år sen va en stor sorg för mig

då ja miste världens underbaraste man MIN PAPPA KENNETH!!!


Minns dagen som igår ja hade precis kommit hem från skolan o satt mig i soffan för att plugga till min redovisning  i första o andra världskriget DÅ ringer telefonen o de e min lillebror som ringer o säger att pappa dött.. 

MIN VÄRLD RASADE TOTALT!

min trygghet va borta, mitt stöd, min pappa, min bästa vän, den som pucha mej när allt va svårt, den ja ville visa hela världen för...



Ida har du gjort mig stark! pappa ja älskar dig o ja saknar dig massor men

något ja önska är att du kunde se vad ja lyckats med jag har hittat en underbar

man o vi har snart 3 helt underbara barn tillsammans..

Mitt liv har blivit bra trots den krokiga starten men du sa till mej att ja skulle lyckas

om ja bara ville o ja lyssna o gjorde som du sagt o jag är här ida! STARK O ENVIS! 



TACK Pappa för att du alltid finns med i mitt hjärta o aldrig lämnar mig!

Av Pauliné Chiti - 17 april 2012 22:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauliné Chiti - 17 april 2012 12:04

Ida blir besöket me lilleman av.. Dom andra gångerna har han legat sjuk eller annat som kommit ivägen.. Just nu e killarna på dagis o njuter av att leka me alla kompisar..får se hur de blir när man ska hämta sen inte alltid lika skoj att åka hem.. Vilket ja tycker är super skoj att dom trivs Igår va ja på Mvc för nya prover o allt de vanliga bebis har lagt sig till rätta (vilket mina revben märker) hj-ljud är som vanligt på 140  ska bli spännande o se va de e för krabrat som gömmer sig därinne... Sen om 2v ca så får ja tiden in till ante för att se hur vi ska gå tillväga..ska bli skönt att få prata me dom då gubben e lite orolig inför denna förlossning så de inte blir som sist..vill INTE ha hemma igen dom får göra va dom vill men inte få hemma igen.. Sen nu i helgen ska ja, mamma, syster yster o hennes gubbe åka ner till en go gammal vän till mamma för o se om hon har något roligt att säga om livet =) längtar så! O ska bli så gött att få lite Egentid me både mamma o syster utan barnen =) Hopp hepp ha de gött!

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards