Direktlänk till inlägg 26 november 2014

orkeslös

Av Pauliné Chiti - 26 november 2014 23:11

I 2 dagarna ja inte varit speciellt aktiv då.min kropp sagt ifrån totalt ont i mina ben så ja nästan avlider!! (Den hemska växtverken sen småbarnsålder känns de som) ja har knappt orkar hämta kaffe så de värker o pulserar..sen va nitus snäll o smitta.mej med halsfluss vilken ja kanske inte va så tacksam för då halsen gör jätteont o.man måste försöka dricka varmt för att de inte ska göra för ont.. Igår gjorde ja lite jordgubbskr till gubben för avlider tömma frysen o han va nöjd när han vaknade iaf! Sen blev ja sugen på den pyttiga skinkan ida går när vi grävde i frysen så de än la ja på tinning o griljera idag! Men ida försökte ja göra en kraftansträngning o åkte o handla lite o passa på o köpa bland de sista klapparna till killarna.. men ikväll blev en sån kväll ja känner mej blåslagen, trampad på o totalt värdelös.. totalt slutkörd på de mesta..ja vet inte vilket håll ja vänder mej på?!?!? Många frågor poppar upp men tänker inte skriva dom då allt kommer bli negativt...ja får se när livet vände om de vänder!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauliné Chiti - 9 juni 2015 22:21

Nu e jag sen en vecka tillbaka undersköterska o de känns gött som tusan att äntligen va klar? mycket blod svett o tårar har funnits på sina ställen för att få de till att fungera men ja har inte gett upp.. I söndag fyllde min lilla kille hela 3...

Av Pauliné Chiti - 31 maj 2015 17:04


Morsdag en dag dom man hyllat alla mammor för att dom är starka,älskade,finns alltid ja allt en mamma är! Jag hyllar o lyfter upp min älskade fostermammma som alltid funnits för mej o även tänkte extra mycket på en kvinna som va mamma o även min farm...

Av Pauliné Chiti - 29 april 2015 21:42

sitter o planerar lite inför helgen med både roadtripp o jobb.. de ska bli skii på nya jobbet o hoppas verkligen att de ska bli bra.. men söker juh andra jobb ändå för ja vill juh testa på olika innan ja fastnar... men på ett sätt kan säga att ja l...

Av Pauliné Chiti - 28 april 2015 21:15


Ja tiden rinner iväg o här inne har ja inte varit mycket de senaste då ja fokuserar fullt på min utbildning g som ja snart är klar med fet textkursiv textenbart 30 DAGAR kvar!!! Men livet leker vidare under dagarna ar ja fullt upp me skolan o sen...

Av Pauliné Chiti - 30 mars 2015 22:10

Nu har de gått ett tag sen ja tittade in här o ja har behövt bara vara line o mamma ett tag då Jobb plugg och mina underbara barn har varit fokus..Ja har haft en tuff tid i början av detta år med mycket saknad av mina fina änglar ?? (de har slagit ot...

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards