Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

UNDERSKÖTERSKA

Av Pauliné Chiti - 9 juni 2015 22:21

Nu e jag sen en vecka tillbaka undersköterska o de känns gött som tusan att äntligen va klar? mycket blod svett o tårar har funnits på sina ställen för att få de till att fungera men ja har inte gett upp..


I söndag fyllde min lilla kille hela 3 år minns fortfarande den dagen vi lämna av de andra barnen till dagis och barnvakt för att åka in till igångsättning en ja bett om (ja bad om de då ja inte ville föda hemma igen )... han fick massor me paket o njöt verkligen av sin dag i fulla drag.. framåt kvällen upptäckte ja att han även fått vattenkoppor (ja e glad att han får de nu vid låg ålder o när de e varmt så han slipper ha massor av plagg på sig.. ) så båda de små har varit hemma då ja inte vill skicka iväg nån som bär på smittan.. dock är mina barn dom som klarat sig längst på dagis..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauliné Chiti - 31 maj 2015 17:04


Morsdag en dag dom man hyllat alla mammor för att dom är starka,älskade,finns alltid ja allt en mamma är! Jag hyllar o lyfter upp min älskade fostermammma som alltid funnits för mej o även tänkte extra mycket på en kvinna som va mamma o även min farm...

Av Pauliné Chiti - 29 april 2015 21:42

sitter o planerar lite inför helgen med både roadtripp o jobb.. de ska bli skii på nya jobbet o hoppas verkligen att de ska bli bra.. men söker juh andra jobb ändå för ja vill juh testa på olika innan ja fastnar... men på ett sätt kan säga att ja l...

Av Pauliné Chiti - 28 april 2015 21:15


Ja tiden rinner iväg o här inne har ja inte varit mycket de senaste då ja fokuserar fullt på min utbildning g som ja snart är klar med fet textkursiv textenbart 30 DAGAR kvar!!! Men livet leker vidare under dagarna ar ja fullt upp me skolan o sen...

Av Pauliné Chiti - 30 mars 2015 22:10

Nu har de gått ett tag sen ja tittade in här o ja har behövt bara vara line o mamma ett tag då Jobb plugg och mina underbara barn har varit fokus..Ja har haft en tuff tid i början av detta år med mycket saknad av mina fina änglar ?? (de har slagit ot...

Av Pauliné Chiti - 7 januari 2015 19:41

Ja nu har man hunnit fira in de nya året,lillebror har varit här i en vecka, en tripp till Ikea o jobbat samt fikat hos mina fina flickor i jkpg mycket har ja hunnit med o allt kommer ja inte skriva här utan bilder få stå för en del! Imon vankas de ...

Presentation


mamma till 3 pojkar som är födda08,11och 12 och gift me min Christoffer sedan 2010

Är ett maskrosbarn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards